Barnyard Ballers - Punkabilly Invasion (1997)

A tengertúli négyes minden értelemben egy "új világ"
teremtményei, nótáik a country, rockabilly és az amerikai punk elegye,
bár az első és az utóbbi türemkedik ki jobban a hangok áradatából.
Poétikus képességeiket tekintve az abszurd humor világát (
Happy Ignorant People,
Silicone City) erősítik.
Lone Sharks - No Messin' (1997)

A szójátékokat sem nélkülöző muzsikacsoportnál nem lehet
nem észrevenni a bőgőt mint a legtöbb nótájuk főszereplőjét. A
szerzemények mérsékelten elmebetegek, nincsenek agyromboló sikoltások,
de lehet érezni, hogy a dallam karcolja a józan ész felszínét, ez talán a
psychobilly és a garage
együttes hatása.
Kryptonix - L'appel Du Sang (1997)

Ezek a francia nyelvű melódiák sokadik megnyilvánulásai a
psychobilly "zenei olvasztótégely" szerepének. Horror punk, hard rock és
rockabilly van itt terítéken, a szövegvilág az átlagos psychobilly
közhelyeket (
Werewolf Country) vonultatja fel.
Los Gatos Locos - Psychobilly Baptism!!! (1997)
Szintén a "kotyvasztás" mestereibe botlunk, ha fülünket
erre a korongra tapasztjuk. Az alapvető hármason (rockabilly, punk,
garage) találunk még itt metált és surf dallamokat is, utóbbi számára
egy külön mű is komponálódott (
Charlie don't surf). Az irodalmuk nem bonyolult, a féktelen düh és a végtelen űr árad belőlük (
Juvenile Deliquent, Space Fever)
Smell Of Kat - Beware The Kats (1998)

Az egész kompozíció a kezdeteket idézi, a neorockabilly jelzővel írható le a legjobban a korong. Vannak dalok "innen" (
Breakin' Bones) és "onnan" (
Two Men In My Head). is.